DSE Chemistry 常見問題一覽

2019-09-27 14:50:06

959 分享


列出學生在考試時最常出現的疑問

1.  寫化學方程式時需要寫state嗎?

除題目註明要寫,否則我建議學生一定唔好寫。點解寫岩冇分加、寫錯又會扣分、又浪費時間!

 

2.  應考時適當做卷方法?

先做mc後做lq,讓自己先增加信心,這一點我相信坊間大型補習社亦有提及。但請留意,做完一題mc應該立即check一次岩定錯,千萬不要完成全部paper 1再check,你要再睇多次條題目問咩,再消化多一次題目。同樣道理﹕浪費時間。

 

3.  遇到唔識既題目如何是好?

相信這是大家所關注的。遇到一啲毫無頭緒既題目,即skip。遇到一啲有少少頭緒既,請你諗多30秒,再諗唔到即skip。謹記你既目標係﹕係180分鐘裡拎到最多既分數。考評局會拉curve,所以不用太執著一條題目。懂得放棄,亦是致勝關鍵。

 

4.  時間分配?

1分鐘答1分題目,相信大家應該能應付。照以上計算,做完paper 1應該需要兩小時,餘下的半小時,請你不要放棄任何一秒check卷,即使你check左好多次,你都要check,我敢保證﹕99.9999% 既人仲有careless既位。所以,check完再check再check......直至結束。

 

轉載 http://lsforum.net/board/viewthread.php?tid=253763&extra=&page=1

出处:DSE00
https://dse00.blogspot.com/2016/03/dse-chemistry.html

 

  • 发表评论时请勿出现恶意灌水,谢绝人身攻击、地域歧视、刷屏、广告等恶性言论。所有评论均代表学员个人意见,不代表官方立场。

验证码

换一个 还可以输入200个字符

欢迎来到活石学院!

 

  

发帖:0

回复:0

免费一对一分析规划

活石学院拥有香港教育局颁发的学校牌照(609609),完善的教学体系,富有经验的留学老师,以负责任的态度,帮你解决来香港读书的大事小情。欢迎你常来学院做客~

最新活动

  • 诚信网站
  • 可信网站
  • 实名网站认证
  • 安全联盟认证
  • 深圳互联网举报中心
  • 网络社会证信网
  • 深圳工商

互联网3.15产品监督认证

广播电视节目制作经营许可证
Copyright @2006-2018 活石学院 All Rights Reserved